Xsport

Xsport

mandag 22. september 2014

Fin bursdag

I dag ble jeg vekket av at telefonen ringte 07:30 og trøtt som jeg var skjønte jeg egentlig ingenting før jeg hørte synging i andre enden fra familien min. Dermed var bursdagen min i gang. Hadde planer om å la det skje veldig diskré, men her på skolen er det tradisjon at man blir sunget for. Så på morgensamlingen måtte jeg stå foran alle i foredragssalen mens de sang for meg. Herved mitt kleineste øyeblikk hittil på skolen.. Men men, jeg kom meg nå gjennom det og tror det ble glemt ganske fort. Vi hadde valg av elevrådsleder hvor Henriette fra den andre Xsport klassen ble valgt før det var tid for vasking og internattime. Fikk endelig åpnet presangene mine som sikkert har ligget på rommet en hel uke! Måtte selvfølgelig ha publikum siden det er flere som har spurt om gavene, så både Anja, Renate, Amalie, Sondre og Skage holdt meg med selskap mens jeg åpnet gavene. Etter lunsj var det frisbee ultimate der vi prøvde å spille litt i skogen, var sykt vanskelig og gøy, og klumsete meg klarte å falle i de fleste hullene på det lille området. Har hatt ganske vondt i lårene den siste uken, har ikke skjønt hva det er, men det er et problem siden jeg ikke klarer å løpe. Derfor måtte jeg stå over volleyballen siden jeg ble litt for ivrig på frisbeen (sånn går det når man liker sport). Etter middag fikk jeg skypet med familien hjemme, det var utrolig koselig! Skikkelig godt å få se dem igjen. Mamma hadde vært så grei å sende med kake til meg, så da ble det baking på kjøkkenet. Tror det var noen glade personer her på internatet når de fikk spise restene. Da vi hadde spist kveldsmat rigget noen av oss til i foredragssalen for å se "Hunger Games: Catching Fire". Alt i alt ble det en skikkelig bra dag! Kommer til å bli stiller her denne uken siden nesten alle klassene skal på tur utenom IBA, BOF og oss (som jeg vet om i hvert fall).

Legger ved et bilde av min kjære nabo (som ikke er det minste skummel)!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar