Xsport

Xsport

søndag 7. september 2014

3 uker har gått

Det var faktisk utrolig deilig med helg nå! Helt ærlig er jeg ikke helt sikker på hva som skjedde på lørdag, dagen gikk egentlig veldig fort. Vi hadde verken morgensamling eller seminar, så det ble mange slappe timer med film, biljard og musikk. Det var egentlig ingenting som skjedde før på kvelden når den andre Xsport klassen arrangerte elevkveld. Temaet var dating og kjærlighet så alle fikk beskjed om å stille i et antrekk de ville gått med på date. Det var pyntet med hjerter og stearinlys og det var underholdning i form av sketsjer, konkurranser og kleine flørtetips. Etterpå fikk vi kebab før vi gikk til stuen på Heimtun og bare satt og slappet av. Fikk høre senere at vi tydeligvis hadde fått besøk av en gjeng med fulle gutter som skulle låne toalettene, men de forsvant visst ganske fort.

I dag var det deilig å få sove ganske lenge i dag også. Vi hadde en slapp morgen etterfulgt av en rånetur til Beitostølen sammen med Renate, Frøydis, Amalie og kjæresten hennes Tommy. Jeg har prøvd å henge så mye som mulig på Amalie i dag siden vi ikke fant hverandre i går og begge fikk en smule seperasjonsangst. Vi kom tilbake til middag hvor vi fikk kjempe god kylling og sjokoladefromasj. Kl.18 hadde vi seminar, siden det hadde blitt utsatt fra lørdag. Seminaret var med Ine Wigernæs som hadde foredrag om kosthold og helse. Det var ganske interessant, til tross for at det tok over 2 timer.

Jeg får fortsatt ikke overført bilder fra kameraet mitt, men skal lage et eget innlegg med bilder jeg har fått fra andre folk, så må bare følge med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar