Xsport

Xsport

mandag 25. august 2014

Mandaaag

Man kan vel trygt si at det var en ganske trøtt gjeng som møtte til frokost i dag 08:30. Når det er første dag med skikkelig fri er jo det forståelig at folk vil utnytte det til det fulle, så skal ikke si at jeg ikke forstår dem, var selv og spilte biljard ganske lenge! På morgensamling kl.09 hadde vi allsang og informasjon for uken, siden dette ikke blir en veldig normal uke. Etter all infoen var det internattime og vasking av internatene, så der gikk det fort et par timer og plutselig var det lunsj. Lunsjen ble etterfulgt av linjefag der vi i dag var sammen med den andre klassen som også går Xsport. Vi tok på oss treningsklær og ull og så bar det ned til stranden ved campingplassen her. Der ble vi delt inn i lag og hadde stafett, som da inkluderte å svømme og dykke i vannet. Var ikke akkurat spesielt varmt, men god trening! Heldigvis for oss elevene etterpå så hadde linjelærerne våre Torkild (for min klasse) og Mia laget sjokolade-skillingsboller som vi fikk servert varme som belønning. Det var utrolig godt! Etter middagen var vi en liten gjeng som spilte sandvolleyball, bare noen få av oss holdt ut i regnet, men det var verdt det. Kveldsmaten begynte 19:30 og etterpå spilte jeg biljard sammen med Sindre og Eirik som bor på internatet Leirstad. I morgen så skal vi dra på bli-kjent-tur til Smørlifjell, så resten av kvelden har gått med til å pakke og diskutere størrelser på soveposer og hva man bør ha med. Avreise i morgen er kl.10 og vi kommer ikke hjem før på torsdag ettermiddag, så får nok ikke oppdatert før det. Jeg får fortsatt ikke overført bilder fra kamera (ikke at jeg har tatt så mange), men læreren min Torkild er en veldig flink fotograf, så HER er en lenke til turen vår til Gjendeshø!

1 kommentar: