Xsport

Xsport

søndag 24. august 2014

Heeeeeeelg

I går fikk vi faktisk sove en time lengre enn vanlig! Morgensamlingen startet ikke før kl.09, så det var godt med den ekstra timen. Vi måtte smøre niste siden vi ikke fikk lunsj, men sånn er det bare nå i helgene. Kl.10 begynte vi med rebusløp for å bli kjent i område og med hverandre. De er veldig flinke her til å blande lag på tvers av linjer og internat slik at alle får bli kjent med hverandre. Vi var ferdig rundt kl.12 og senere på kvelden fikk vi vite at laget vårt kom på 3.plass, wohooo! Resten av dagen hadde vi egentlig fri der mye av tiden bare gikk til å slappe av og spille litt biljard, før vi hadde grøt som er fast lørdagsmiddag kl.17. Etterpå fikk jeg testet ut skype, noe som jeg sleit med i sikkert 30 min siden lyden ikke funket. Kl.20 skulle vi ha den første lørdagsunderholdningen som var fra lærerne. Åpningen var helt fantastisk kul og det var flere sanger, konkurranser og bein som ble sagd av. Hvis en god latter forlenger livet, tror jeg at jeg har forlenget det med et par tiår. Underholdningen var ferdig rundt 21:30 og da var det tid for taco! Siden det var lørdag fikk vi lov til å være oppe lengre, så vi spilte masse biljard og snakket til alle var utslitt. 

I dag var det ikke morgensamling og frokosten begynte ikke før 09:30 der vi fikk servert rundstykker og egg. Vet ikke helt hva vi skal finne på i dag siden det ikke er lagt opp et spesielt program, søndag er eneste skikkelige fridag. Men de som vil kan gå på gudstjeneste og rundt kl.13 blir det arrangert forskjellige aktiviteter for de som har lyst. Søndagsmiddagen skal være bedre enn de andre i tillegg til at vi får dessert, så gleder meg veldig til den. Ikke minst så har Thea, en av de kule naboene mine, bursdag! Vi skal prøve å få feiret den litt og håper på å gjøre dagen hennes bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar