Xsport

Xsport

torsdag 21. august 2014

Grilling i Fagernes

I dag startet dagen med masse informasjon i tilfelle det skulle begynne å brenne. Vi hadde brannøvelse der alle overlevde, selv om flere klarte å sovne mens de ventet på at alarmen skulle gå. Etterpå møttes vi i aulaen for å få høre om de ulike valgfagene vi får ha nå i høst, noe som var veldig morsomt siden lærerne gjorde mye ut av det! Etterpå hadde vi lunsj før vi møttes ute på plassen. Da bar det avgårde til Fagernes, både på sykkel og til fots. Når vi kom til Fagernes kan jeg vel trygt si at vi okkuperte hele parken; det var både ultimate frisbee, fotball, terrengsykling, volleyball, slak line og hinderløype, så alle hadde noe å gjøre på! I tillegg fikk vi grillet pølser, og man merker lett at vi er en aktiv skole. Vi gikk tilbake til skolen når det selv passet oss, der vi klarte å samle en gjeng på 14 stykker og spilte enda mer volleyball. Ikke at nivået var spesielt høyt, men det var spennende! 
Kveldsmaten startet kl.19:30 og etter å ha fått i oss litt energi spilte jeg og Renate (min gode nabo) biljard før vi sjekket ut styrkerommet. Når vi hadde fått av treningstøyet og dusjet, samlet vi oss noen fra internatet for å spille Alias. Jeg kan ærlig talt si at jeg har ikke ledd så mye på lenge! Det er en herlig gjeng jeg bor sammen med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar