Xsport

Xsport

søndag 5. oktober 2014

Back to school!

Jeg er tilbake!! Wow, selv om det føles ut som jeg har vært hjemme i en evighet var det som om jeg aldri hadde reist når jeg fikk møte folkene igjen nå i kveld!
Ferien forsvant vel egentlig i å sitte hjemme og å møte folk, men siden det ikke var ferie for de som bor hjemme i Bergen, ble det ikke så mye tid til å møte dem. Men fikk gjort litt da! Var på besøk hos Kristina, hadde filmdate med Sunniva, møtte Vegard i by'n og var med Benjamin på kino. På lørdag hadde mamma arrangert bursdagsfeiring for meg også, det var utrolig kjekt å se folk igjen. I dag hadde vi god frokost før familien kjørte meg til bussen som jeg tok med Ingrid Johanne kl.11.15. For å si det sånn det ble en lang tur.. Vi måtte bytte buss 3 ganger til sammen og var ikke fremme i Leira før kl.19.20. Når jeg kom opp på internatet var det allerede kommet en del folk og det var så kjekt å se dem igjen! Det ble masse klemmer og snakking før vi gikk opp til kveldsmat. Etter det samlet vi oss i stuen på Heimtun og satt skvist 7 stykker i én sofa og snakket om skjulte talenter, jobbing på ICA og perfekte tær. Det føltes ikke ut som jeg hadde vært vekke fra disse folkene en eneste dag. Men siden det har vært en lang dag og det er blitt ganske seint har en del gått for å legge seg. Kjenner jeg gleder meg skikkelig til i morgen når vi kommer ordentlig i gang igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar